ייעוץ חינם בטלפון

השאירו פרטים או התקשרו
אזורי שירות
חדש באתר

ניקוי צלעות קירור מזגן

מה זה צלעות קירור של מזגן?

צלעות קירור של המזגן הן חלק ממערכת הקירור הפנימית של המזגן ומיועדות לספק אוויר קר מפנים המזגן לחלל החיצוני.

הצלעות מורכבות מצינורות קטנים שנמצאים מאחורי המזגן, וכאשר המזגן עובד, חומר נוזלי וקר עובר דרך הצינורות, מקרר את האוויר החם ומשחרר אוויר קר החוצה. כדי לשמור על פעילות מזגן תקינה ויעילה, יש להקפיד על ניקיון צלעות הקירור בעת ניקוי פנימי.

 

ניקוי צלעות קירור של מזגן

הופכים ישן לחדש

המחיר הכי משתלם בארץ

הסרת הצטברות קרח, עובש, לכלוך, שערות…

שירות בפריסה ארצית רחבה

 

להצעת מחיר ובירורים חייגו לטלפון:

053-353-4754

ניקוי צלעות קירור מזגן

 

תהליך ניקוי צלעות קירור של מזגן

צלעות הקירור נמצאות בחלק הפנימי של המזגן והניקוי שלהן זהו תהליך מורכב, לכן מומלץ להזמין חברה לניקוי מזגנים באופן מקצועי. חברת מזגן נקי מציעה שירות ניקיון יסודי ועמוק של מזגנים, באופן מקצועי ומשתלם במיוחד.

1. יש לנתק את המזגן לפני כל פעולת פירוק המזגן וניקיונו.

2. יש להסיר כל אבזור חיצוני שמכסה את שטח הצלעות, כמו רשתות ופילטרים.

3. כדאי לנקות את הצלעות עם מברשת עדינה כמו מברשת שיניים, להסיר אבק, לכלוך, חול ואבנית.

4. ניתן להשתמש בתרסיס ניקוי המיועד לניקוי חלקי המזגן, להשתמש בסבון מתאים ובמטלית לחה. לאחר הניקיון עם החומר יש לשטוף היטב את החלקים במים.

5. יש להמתין על לייבוש מלא בטרם החזרת כל החלקים הפנימיים בחזרה למזגן.

6. יש להפעיל את המזגן ולוודא שהוא עובד באופן תקין.

 

החשיבות של ניקוי צלעות קירור מזגן

√ אוויר נקי לנשימה – חלקי המזגן הפנימיים כמו גם צלעות הקירור מלוכלכים, מלאים באבק, חיידקים, עובש וכד'. שאריות הלכלוך עלולים להתפזר בחלל החדר, להשפיע על איכות האוויר והנשימה ואף לגרום לבעיות נשימה ואלרגיה.

√ שיפור ביצועים – צלעות קירור מלוכלכות פוגעות באיכות זרימת האוויר, באפקטיביות של הקירור ובביצועי המזגן, כך שניקיון הצלעות משפר את ביצועי המזגן ושומר עליו לאורך זמן.

√ חסכון בעלויות – צלעות קירור מלוכלכות גורמות למזגן לעבוד קשה יותר, לצרוך יותר אנרגיה וחשמל. גם רמת הקירור נפגעת ולכן נוהגים לכוון לטמפרטורה נמוכה יותר ובכך לייקר את העלויות.

√ תקלות – צלעות קירור מלוכלכות גורמות לתקלות. ככל שתקפידו על תחזוקה שוטפת של ניקיון המזגן, כך תצליחו להימנע מתקלות מיותרות, לחסוך בעלויות של הזמנת טכנאי, תיקונים, החלפת חלקי חילוף וכד'.

 

מתי כדאי לנקות את צלעות הקירור במזגן?

1. ירידה בתפוקה – אם אתם מרגישים שהמזגן לא מקרר מספיק טוב, שזרימת האוויר חלשה יותר מבדרך כלל, שיש הצטברות של קרח על צלעות הקירור, טפטוף מים, או כל סימן המצביע על ירידה ברמת האפקטיביות של המזגן.

2. תחזוקה שוטפת – למה לחכות לתקלות אם ניתן למנוע אותן? הזמינו מנקה מזגנים לניקיון עמוק של המזגן, הכולל את החלקים הפנימיים והחיצוניים של המזגן. כל זאת בהתאם לתנאים בסביבה שלכם, לתדירות השימוש במזגן ובהתאם למצבו.

3. תשלום גבוה – אם אתם מזהים חשבון גבוהה וחריג עבור הוצאות החשמל שלכם, הדבר יכול להצביע על כך שישנה בעיה ברמת היעילות של המזגן, לרבות הצלעות. ניקיון הצלעות יכול לשפר את רמת ביצועי המזגן, כך שהמזגן יקרר טוב יותר ויחסוך לכם באנרגיה ובחשמל.

 

השפעה של אי ניקוי צלעות קירור מזגן – מה יקרה אם לא תנקו את הצלעות?

* סכנה בריאותית – כאשר המזגן פועל הוא שואב לתוכו שאריות של לכלוך, אבק, אבקות, שיערות וחומרים אחרים בסביבה. מסננים שלא עברו ניקוי במשך זמן רב לא מצליחים לסנן את כל החומרים הללו, וחלק מהם פשוט ייפלטו בחזרה לחלל החדר, וגם יצטברו על חלקים אחרים במזגן.

* תשלמו יותר – אם לא תקפידו לנקות את צלעות הקירור במזגן, הן ימשיכו לצבור לכלוך וכך רמת היעילות שלהן תיפגע. כך או כך תצטרכו לשלם לטכנאי עבור תיקון התקלה ואפילו עבור חלקים חלופיים שנפגעו.

 

מחיר ניקוי צלעות קירור מזגן – כמה זה עולה?

ניקוי צלעות קירור המזגן הוא חלק מתהליך ניקיון של היחידה הפנימית במזגן. לפניכם טווח מחירים ממוצע לניקוי מקצועי, שמושפע ממיקום המזגן, גודל, מצבו וגילו.

ניקוי צלעות מזגן כמה זה עולה
ניקוי יחידה חיצונית ופנימית של מזגן עילי בן 5 שנים כולל החל מ-250 ₪
ניקוי מזגן תקרה כולל חיטוי וניקיון היחידה הפנימית כולל צלעות הקירור החל מ-350 ₪
ניקיון מזגן מיני מרכזי כולל חלקים פנימיים, ביניהם צלעות הקירור של המזגן, וחיצוניים החל מ-400 ₪