ייעוץ חינם בטלפון

השאירו פרטים או התקשרו
אזורי שירות
חדש באתר

ניקוי מזגנים למשרדים

ניקוי מזגנים למשרדים – לעבוד באווירה טובה

אנחנו מבלים במשרד שעות ארוכות. חולקים את אותו אוויר ביחד עם עמיתנו לעבודה, ולא תמיד הוא נעים במיוחד. ניקוי מזגנים למשרדים מסייע להשרות אווירה נעימה ובריאה, עם מזגן נקי ונטול ריחות.

 

צריכים לנקות את המזגנים במשרד?

ניקוי עמוק של כל רכיבי המזגנים

מחיר נוח לכל כיס

ניקוי מזגן משרדי מאבק, חול, לכלוך…

שירות בפריסה ארצית רחבה

 

להצעת מחיר ובירורים חייגו לטלפון:

053-353-4754

ניקוי מזגנים למשרדים

 

איך מנקים מזגנים במשרדים בצורה יעילה?

חלקי המזגן איך מנקים מזגן במשרד
ניקוי הפילטרים פעולה שהיא יחסית קלה לביצוע, כל עוד יש לכם מזגן סטנדרטי עם גישה נוחה. יש להסיר את הפתח החיצוני ולשלוף את הפילטרים. לשטוף אותם היטב עם זרם מים חזק וסבון להסרת כל החומר האפור/ שחור שהצטבר. לייבש ולהחזיר למקום.
ניקוי מאייד ותעלת הניקוז יש לפרק את הפלסטיק החיצוני של המזגן ולוודא שיש גישה לחלקים הפנימיים. בשלב הזה מומלץ להזמין בעל מקצוע שידע לזהות את החלקים, כיצד לפרק אותם ולהחזיר אותם למקום הנכון.
חיטוי והסרת עובש יש להזמין חברה לניקיון מזגנים לביצוע ניקוי עמוק של חלקי המזגן כולל חיטוי, עם חומר המיועד לכך. גם את העובש יש להסיר עם חומרי חיטוי המתאימים למזגנים בלבד.
ניקוי עצמי ניתן להפעיל את המזגן על מצב "אוורור" FAN , בעת הצורך כדי לסייע בפעולה של ניקוי עצמי למזגן. יש להשאיר אותו דולק כ-10 דקות.

 

חשיבות ניקוי מזגנים במשרד – לעבוד נכון

1. סביבת עבודה נקייה יותר – מזגנים נוטים לאגור לכלוך, אבק וחיידקים בכל זמן הפעולה, כך שאם אתם חולקים מזגן בחדר סגור עם אנשים נוספים, זה בהחלט מעלה את הסיכוי להצטברות של דברים מזיקים. מזגן לא נקי גורם לעלייה בתחלואה ופגיעה בעבודה, עלול לגרום לבעיות נשימה, וכמובן ריחות לא נעימים בסביבה.

2. שמירה על המזגן – ככל שתשמרו על מזגן נקי, כך המזגן ישרת אתכם לאורך זמן רב יותר בצורה יעילה ותקינה.

3. הטמפרטורה הנכונה – מוצאים את עצמכם רבים על השלט ומשחקים עם המעלות? מזגן נקי אמור לעבוד בדיוק לפי הטמפ' שבחרתם, לעומת מזגן מלוכלך שלא מקרר או מחמם כראוי.

 

מתי כדאי לנקות את המזגן במשרד?

מזגן משרדי כדאי לנקות בהתאם לשימוש, לצורך ולמצב המזגן. אם מדובר בניקיון פילטרים, כדאי לנקות אותם לפחות פעם אחת בכל עונה. אם חזרתם מחופשה ארוכה והמזגן לא היה בשימוש, זה זמן טוב לניקוי וריענון האווירה.

אם אתם עובדים בסביבה שיש בה חול, אבק, או סיכוי לכניסה רבה יותר של לכלוך, כדאי לנקות את המזגן לעיתים תכופות יותר.

 

כל כמה זמן צריך לנקות את המזגן במשרד?

ניקוי מזגנים מתחלק לשני חלקים עיקריים: ניקוי הפילטרים – שאת זה כנראה תוכלו לעשות בעצמכם, והחלק השני כולל ניקוי פנימי, מקצועי ויסודי יותר. את ניקוי הפילטרים כדאי לבצע מספר פעמים בשנה, בעיקר אם יש כמה עובדים באותו חלל וזה מגביר את כמות והצטברות הלכלוך.

ניקיון עמוק של חלקי המזגן הפנימי ניתן לבצע אחת לשנה, ואם אתם עובדים בסביבה מלוכלכת כמו משרד במפעל, כדאי לעשות זאת יותר. אם אתם מרגישים שהמזגן לא מתפקד כראוי, מרעיש, מטפטף, פולט ריחות רעים, לא מקרר כראוי או כל בעיה אחרת, הזמינו בעל מקצוע לניקוי יסודי.

 

מחיר ניקוי מזגנים למשרדים – כמה זה צפוי לעלות?

מחיר לניקוי מזגן עילי או מזגן חלון צפוי לעלות רק כמה מאות שקלים וזה כולל ניקוי עמוק ויסודי, ניקוי מאייד, פילטרים, מדחס, תעלת הניקוז והיחידה החיצונית.
אם יש לכם במשרד מזגן תקרתי, המחיר לניקוי קומפלט צפוי להתחיל מ-350 ₪ וזה כולל גם חיטוי.

ניקוי מזגן מיני מרכזי שגם כן נפוץ במשרדים, מחירו צפוי להתחיל מ-400 ₪ וזה כולל שטיפה יסודית של כל חלקי המזגן, וגם חיטוי.