ייעוץ חינם בטלפון

השאירו פרטים או התקשרו
אזורי שירות
חדש באתר

ניקוי מזגן VRF

ניקוי מזגן VRF – נושמים אוויר נקי

אחת ממערכות המיזוג החסכוניות שקיימות כיום בשוק היא יחידת VRF, המספקת זרימת אוויר בטמפרטורה הרצויה, עם טכנולוגיה המאפשרת לווסת את תפוקת האוויר שיוצא ממנה.

ניקוי מזגן VRF מאפשר לשמור על תקינות המזגן לאורך שנים רבות, עוזר לשמור על ביצועים אופטימליים ולהפחית את הסיכוי לתקלות, וכמובן מסייע בשמירה על בריאות, כדי שתוכלו לנשום אוויר נקי וצלול יותר בחדר.

 

ניקיון מזגנים VRF

למעלה מ-15 שנות ניסיון

המחיר הכי טוב שתמצאו

ניקוי עמוק של כל רכיבי המזגן

מגיעים לכל מקום בארץ

 

להצעת מחיר ובירורים חייגו לטלפון:

053-353-4754

ניקוי מזגן VRF

 

האוויר המושלם – מה זה מזגן VRF?

כשמדובר במזגנים, כולנו מעדיפים את הטמפרטורה המושלמת, כזו שגם חוסכת לנו באנרגיה ובכסף.

* מזגן VRF זה הפתרון האידאלי לקבלת הטמפרטורה המושלמת, מאחר ויש יכולת לשלוט בטמפרטורת החלל בכל יחידה בנפרד.

* VRF – בראשי תיבות variant refrigerant flow – זוהי מערכת שעיקרון הפעולה שלה הוא נפח זרימה משתנה של אוויר לפי השינויים הספציפיים בכל חדר בנפרד.

* המערכת משתמשת בטכנולוגיית אינוונטר, שמאפשרת לווסת את תפוקת האוויר ולהתאים את כמות האוויר הנדרשת, מבלי לגרום למזגן להיכבות או להידלק מחדש.

 

מה החשיבות של ניקוי יחידות VRF?

√ שמירה על הבריאות – מזגנים הם גן עדן לחיידקים, לכלוך, אבק, עובש, אלרגנים ועוד כמה דברים שלא תרצו במערכת הנשימה שלכם. ניקוי מזגן באופן שוטף מקטין את הכמות, מפחית סיכויים לאלרגיה ובעיות בנשימה.

√ שמירה על המזגן – ככל שיחידת VRF מלוכלכת יותר, מלאה באבק ולכלוך, כך גם התפוקה שלה יורדת. מזגנים מלוכלכים מרעישים יותר, יכולים לגרום לנזילות וטפטוף של מים, לגרום לסתימות ועד לפגיעה ממשית במערכת כולה.

√ שמירה על ביצועים אופטימליים – ניקוי יחידות VTR מסייע לשמור על ביצועים אופטימליים של המזגן, של ויסות הטמפרטורה, חסכון בחשמל ואנרגיה, עמידות לאורך זמן ולמנוע תקלות מיותרות.

 

מתי צריך לנקות יחידות VRF?

ניקיון יחידת VRF מתי צריך לנקות
עונות מעבר בין אם זה מזגן פרטי או מיועד לשימוש ציבורי, דווקא בעונות המעבר יש הזדמנות לנקות את יחידת VRF לפני שהשימוש בה יגבר בעונת הקיץ החמה או החורף הקר.
תקלות ושינויים מרגישים שינוי ברמת האנרגיה או שהמזגן לא מקרר או מחמם? ישנם טפטופים של מים, נזילה או משהו חריג? זה בהחלט הזמן להזמין חברת ניקיון לניקוי וחיטוי המזגן.
רעשים הצטברות של אבק ולכלוך בפילטרים יכולים לגרום לנזק בריאותי של ממש. אם אתם מבחינים ברעשים חריגים מהיחידה זה בהחלט סימן שמעיד על הצטברות של אבק גם בפילטרים ואפילו בחלקים הפנימיים של המזגן.
ריחות אם אתם מפעילים את היחידה ומריחים ריח חריג של עובש או ריח חריף או חזק, זה בהחלט סימן המעיד על כך שהמזגן צריך לעבור חיטוי וניקיון.

 

איך מנקים מזגן VRF בצורה מקצועית?

1. ניקיון המסננים – במזגן VRF כמו בכל מזגן רגיל קיימים פילטרים שיש לנקות אותם באופן שוטף. יש לשלוף את המסננים מהמזגן, לשטוף אותם היטב במים זורמים, לייבש ולהחזיר בחזרה.

2. ניקיון חלקים פנימיים – שליפת סוללת היחידה, הוצאת צינור הניקוז להוצאת הלכלוך שהצטבר בין החלקים, שטיפה בין החיבורים והחלקים השונים, תוך שמירה על סביבה נקייה.

3. ניקוי מעבה – ניקיון היחידה החיצונית של היחידה, שברוב המקרים הגישה אליה אינה קלה. הניקיון כולל הסרת כל האבק והלכלוך שהצטבר והחזרת כל החלקים למקום.

ניקיון של מזגן VRF בצורה יסודית ומקצועית ייעשה ע"י חברה המתמחה בניקיון מזגנים, כמו חברת "מזגן נקי" שבעזרת ניקיון נכון הופכים כל מזגן לחדש. בסיום הניקיון תתבצע בדיקה לוודא שהמזגן פועל באופן תקין, שאין רעשים חריגים, נזילות, ריחות לא נעימים ו-ווסת הטמפרטורה עובד כראוי.

 

תחזוקת מזגן VRF – כך תשמרו על המזגן שלכם

1. נקו את הפילטרים – בכל פעם שאתם מפעילים את המזגן הוא שואב לתוכו שאריות של אבק, לכלוך, פרווה של חיות מחמד ועוד. לאורך זמן הלכלוך מצטבר על הפילטרים ופוגע בזרימת האוויר ובתפוקת המזגן. פעולת הניקיון היא פשוטה ותוכלו לחזור עליה בכל מספר שבועות.

2. ניקיון היחידה החיצוניתהזמינו חברת ניקוי מזגנים מקצועית לניקיון מעבה, יחידה חיצונית שאינה ממוקמת באופן שנגיש לכולם, ויש צורך בניסיון וידע לביצוע פעולה זאת. תחזוקה של היחידה החיצונית תאפשר לכם לשמור על המזגן תקין ויעיל לאורך זמן.

3. הזמינו מנקה מזגנים בסוף כל קיץ – המדינה שלנו התברכה במזג חם ובימי הקיץ החמים המזגן פועל כמעט סביב השעון. הזמינו טכנאי מידי שנה לבדיקת המערכת, לביצוע ניקיון וכן לצורך מילוי גז ותחזוקה שוטפת.

 

מה משפיע על מחיר ניקוי מזגן VRF?

מחיר ניקיון מזגן VRF משתנה בהתאם לגודל המזגן ומיקומו, מורכבות העבודה, סוג הניקיון הנדרש, רמת הלכלוך, האם יש עובש והאם צריך לבצע חיטוי המזגן ועוד, וכן בהתאם למספר יחידות הפנים והחיצוניות של היחידה.