ייעוץ חינם בטלפון

השאירו פרטים או התקשרו
אזורי שירות
חדש באתר

ניקוי מזגן טורנדו

ניקוי מזגן טורנדו – נושמים אוויר נקי

אתם בטח מכירים את התחושה הזאת, יום קיץ חמים ולחות ישראלית דביקה מלווה אתכם. אתם מזיעים, מותשים, ובא לכם קצת רוח קרירה בבית.

הפעולה האוטומטית היא להדליק את המזגן, אך האם האוויר שאתם נושמים הוא באמת נקי ורענן? למה חשוב לנקות מזגן מעובש, איזה סכנות יכולות להיות אם תנקו לבד, וכמה עולה לנקות מזגן באופן מקצועי?

 

ניקיון למזגני טורנדו – לכל הרכיבים

ניקוי מזגן טורנדו עילי ומיני מרכזי

מחיר מדהים שחבל לפספס

זמינות הניקוי מהיום להיום בכל הארץ

מניעת תקלות ועובש – ניקיון עמוק

 

להזמנת השירות להיום חייגו לטלפון:

053-353-4754

ניקוי מזגן טורנדו

 

פירוק וניקוי מזגן טורנדו – איך עושים את זה נכון?

שלב ראשון: מנתקים את המזגן מהחשמל. כדי לנקות בצורה בטוחה מוציאים את השקע מהתקע ופותחים את מכסה הפלסטיק החיצוני.

שלב שני: מנקים את הפילטרים. הפילטרים נמצאים ממש בחזית המזגן, ולא תצטרכו להתאמץ ולחפש אותם. חשוב להסיר את כל הלכלוך מהרשתות תחת מים זורמים וסבון.

שלב שלישי: צוללים פנימה. אם אתם חוששים לפרק את החלקים או לא יודעים איך להחזיר אותם בחזרה, זה השלב שכדאי להזמין מומחה לניקוי מזגנים לביצוע הניקיון. תוכלו גם לנקות את החלקים מבלי להוציא אותם, אך הניקוי לא יהיה מספיק עמוק ויסודי.

שלב רביעי: הייבוש. לאחר שניקיתם היטב את כל החלקים עם חומרי ניקוי מתאימים, יש לדאוג לייבוש מלא ולהחזרתם למקום.

 

ניקוי עובש ממזגן טורנדו – למה חשוב לנקות?

נזקים בריאותיים – בכל פעם שהמזגן עובד, העובש פשוט מתפזר אל חלל האוויר ואתם יכולים לנשום אותו. ולמה זה לא בריא? עובש גורם לאלרגיות, שיעול, קשיי נשימה, בחילות ועוד. זה אפילו מסוכן יותר בילדים, קשישים וחולי אסטמה.

נזקים למזגן – עובש גורם לתקלות במזגן כמו רעשים, נזילות, ירידה בתפקוד וריח רע. מעבר לזה עובש יופיע כסימנים שחורים או כהים על המזגן וחלקיו, ואם לא תטפלו בו הוא רק ימשיך להתפשט.

 

ניקוי פילטר מזגן טורנדו אינוורטר – כל כמה זמן מנקים?

√ ניקיון תקופתי – עבור מזגן טורנדו ניקוי פילטר רצוי לבצע לפחות פעם אחת בעונה, זאת בהתאם למידת השימוש ולתקופה בשנה (בדרך כלל בקיץ משתמשים במזגן יותר).

√ הנפשות בחדר – אם המזגן נמצא בחדר הילדים, בבית עם אנשים קשישים או הסובלים מבעיות בנשימה, כדאי לנקות את הפילטר של המזגן לעיתים תכופות, כדי למנוע בעיות בריאותיות.

√ תקלות – אם המזגן לא מקרר או מחמם מספיק, משמיע רעשים, מפיץ ריחות לא נעימים או שרמת התפקוד הכללית שלו ירודה, זה בהחלט יכול להצביע על כך שהפילטר זקוק לניקיון.

 

מנקים לבד את המזגן? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם

ציוד וחומרי ניקוי – הכינו מראש את כל הציוד שאתם צריכים לפירוק, ניקיון, ייבוש והרכבה: כפפות, חומרי ניקוי ייעודיים, פנס, מגבת יבשה ומטלית לחה. אל תשכחו שתצטרכו כנראה סולם גבוה, כדי שתהיה לכם גישה ונראות טובה.

הגנו על השטח – בעת פעולת הניקוי כל מה שנמצא בקרבת המזגן כנראה יספוג לכלוך רב. אם המזגן נמצא מעל המיטה או הספה, כדאי לכסות אותם היטב עם ניילונים, ולהגן על החפצים שבסביבה.

בדקו את הוראות היצרן – ניקיון מזגן זו פעולה מורכבת ואם לא תבצעו אותה כראוי, אתם עלולים לגרום לנזק. אם לא שמרתם את חוברת ההפעלה, או שאתם לא בטוחים איך לעשות את זה נכון, התייעצו עם מומחה לניקוי מזגנים כמו שיש בחברת מזגן נקי.

 

לא לוקחים סיכונים – מה יכול לקרות אם תנקו לבד את המזגן?

נזק במקום תועלת – הכוונה שלכם טובה, אך אם אין לכם את הידע המתאים בניקיון מזגנים, אתם עלולים לעשות טעויות, לגרום לנזקים וכתוצאה מכך לטפל בתקלות משמעותיות במזגן.

התפתחות עובש – ניקיתם את אחד החלקים ולא דאגתם לייבוש מלא? אתם עלולים לגרום להתפתחות של עובש ומזהמים חדשים.

חומרי ניקוי מזיקים – לא כל חומרי הניקוי מתאימים לניקיון מזגנים. מעבר לנזק שאתם עלולים לגרום לחלקי המזגן, גם תנשמו את אותו חומר שמזיק לכם וחדר למזגן.

 

אוויר לנשימה – כמה עולה ניקוי מזגן טורנדו?

ניקוי מזגן טורנדו טווח מחירים ממוצע
ניקוי מזגן עילי כולל פילטרים, יחידה פנימית, כתמי עובש 400-500 ₪
ניקיון פילטרים במזגן מיני מרכזי טורנדו 250-300 ₪
ניקוי מזגן עם כתמי עובש רבים 500-600 ₪
ניקוי תעלות המזגן ופתיחת סתימה 250-350 ₪