ייעוץ חינם בטלפון

השאירו פרטים או התקשרו
אזורי שירות
חדש באתר

ניקוי מנוע מזגן

ניקוי מנוע מזגן – הלב של המזגן

המזגן פועל כמעט ללא הפסקה, משרת אותנו בצורה נאמנה, מפזר עלינו אוויר צונן או חמים כדי שנוכל לחיות באווירה טובה. איך אפשר לשמור על המזגן תקין לאורך שנים? ניקוי יסודי ועמוק של חלקים חשובים וביניהם לב ליבו של המזגן – המנוע, חיוניים לשמירה על תוחלת החיים של המזגן ועל תקינותו.

 

ניקוי מנוע של מזגנים מכל הסוגים

הופכים ישן לחדש

מחיר נוח ומשתלם לכל כיס

ניקוי עמוק למנוע של מזגן ביתי או משרדי

שירות בפריסה ארצית רחבה

 

להצעת מחיר ובירורים חייגו לטלפון:

053-353-4754

ניקוי מנוע מזגן

 

איך מנקים מנוע של מזגן?

איך מנקים מנוע של מזגן מה חשוב לשים לב
מה עושים בשלב הראשוני יש לכבות את המזגן לגמרי ע"י ניתוק והוצאת הכבל מהחשמל, יש לנתק את גם את כבל הצנרת.
עם מה מנקים רצוי להשתמש במטלית יבשה או מברשת רכה ועדינה לניקוי עמוק ופנימי של חלקי המזגן, המיועדים להסרת אבק ושומנים.
מי יכול לבצע את זה ניקיון מנוע מזגן זו עבודה מורכבת. כדי לבצע ניקוי עמוק של כל חלקי המזגן יש להזמין מנקה מקצועי ומיומן, שיודע כיצד לנקות ולטפל בחלקי המזגן ביחידה החיצונית או הפנימית, איך לנקות אותם נכון ובסיום העבודה להחזיר אותם למקום.
מה מנקים במנוע המנוע צובר בתוכו ובסביבתו שאריות של לכלוך, אבק, חול, חיידקים ובקטריות שמגיעים מהאוויר. חשוב לבצע ניקיון מקצועי, וכן חיטוי בכל סביבת המזגן וחלקיו, למניעת תקלות ורעשים מהמנוע, ולקבלת אוויר נקי ופעולה תקינה.

 

שומרים על אווירה טובה – החשיבות של ניקוי מנוע מזגן

1. שיפור ביצועי המזגן – ככל שתקפידו לנקות את חלקי המזגן הפנימיים מפני אבק, שומנים ושאר לכלוכים, רמת היעילות של המזגן תשתפר ותקטין את הסיכוי לתקלות.

2. חסכון באנרגיה ובכסף – מנוע שעובד בצורה תקינה מפחית את צריכת החשמל והאנרגיה, כך שחשבון החשמל שלכם יישאר מאוזן. מעבר לזה תיקון תקלות עולה כסף, כך שמניעת תקלות תעזור לכם לחסוך יותר ולהזמין טכנאי פחות.

3. לנשום אוויר נקי יותר – בכל הזדמנות שהמנקה מגיע לניקוי מנוע המזגן, נצלו זאת כדי לנקות את כל שאר חלקי המזגן ביחידה הפנימית או החיצונית. כך תוכלו להבטיח את תקינות המזגן כולו.

 

כל כמה זמן מנקים מנוע מזגן?

ניקוי של מנוע מזגן תלוי בדגם המזגן שיש לכם, בנפח השימוש בו ובגיל שלו. כדי להבטיח את תקינות המזגן והארכת תוחלת החיים, כדאי לבצע ניקוי למזגן לפחות פעם בשנתיים או בעת הצורך.

איך תדעו אם אתם צריכים להזמין ניקיון? אם המנוע מרעיש, יש ריחות לא נעימים, או אם אתם מרגישים שהמזגן לא מחמם או מקרר כראוי. מומלץ לבדוק את הוראות היצרן של המזגן במידה ויש לכם כאלה, או להתייעץ עם חברה המתמחה בניקוי מזגנים.

 

איך בוחרים במומחה לניקוי מנוע מזגן?

האינטרנט רווי בבעלי מקצוע בתחומים שונים, אז איך תדעו לבחור מנקה מזגנים שלא יאכזב אתכם? אל תהססו לעשות חקר שוק ולבדוק היטב את המידע שמופיע באתרי האינטרנט על המנקה שבחרתם.

בחרו באיש מקצוע שזמין עבורכם, שיש לו ידע וניסיון רב בתחום והוא מוסמך לבצע את עבודת הניקוי בצורה איכותית ומקצועית. רוצים לקבל חוות דעת מקצועית ואמינה? תוכלו ליצור קשר עם חברת ניקיון המזגנים מזגן נקי לקבלת ייעוץ ושירות מקצועי.

 

למה כדאי להזמין חברה מקצועית לניקוי מנוע מזגן?

גם אם אתם אלופים בפירוק והרכבת חלקים, עדיין אין לכם את היכולת, הידע והניסיון שיש לבעל מקצוע. חברה לניקוי מזגנים תבצע עבודה יסודית, תדע לזהות היכן מסתתר לכלוך בחלקי המזגן והמנוע שאינם גלויים לעין, וכיצד לנקות את כל רכיבי המזגן בצורה יסודית.

מעבר לזה אם תנסו לעשות זאת בעצמכם, אתם עלולים לגרום נזק לחלקי המזגן החיוניים ובכך לפגוע באיכות המזגן, המנוע ואפילו לגרום לתקלות קריטיות.

 

מחיר ניקוי מנוע של מזגן – כמה זה עולה?

מחיר עבור ניקוי מנוע של מזגן משתנה ותלוי במספר גורמים כמו: דגם המזגן, מיקום המנוע, מה גילו של המנוע, מה המצב שלו, האם נדרש לנקות חלקים נוספים, כמה הפעולה מורכבת ועוד.

אם מדובר במזגן ביתי רגיל, המחירים צפויים להתחיל מ-150-200 ₪ ומעלה עבור ניקוי מזגן עילי וחלקיו. אם מדובר במזגן מיני מרכזי במקום תעשייתי שסופג יותר לכלוך, המחירים צפויים לעלות החל מ-400 ₪.