ייעוץ חינם בטלפון

השאירו פרטים או התקשרו
אזורי שירות
חדש באתר

ניקוי מזגן רצפתי

ניקוי מזגן רצפתי – מסלקים את כל סוגי הלכלוך

כל מזגן, כולל רצפתי, זקוק לניקוי מקצועי מעת לעת. בלי ניקוי עומק של כל הרכיבים של המזגן, הביצועים שלו ילכו וייחלשו, ויש אפילו מצבים שבהם תצטרכו להחליף את המזגן בגלל קצב השחיקה המהיר של מזגן מלוכלך.

עוד סיבה טובה מאוד לבצע ניקוי מזגן רצפתי היא בריאות: כשבתוך המזגן יש חיידקים, וירוסים, פטריות ועוד מזיקים, הם כמובן לא נשארים רק בפנים, אלא משתחררים לחלל החדר כשמפעילים את המכשיר – ואתם נושמים אותם אל תוך הגוף. חברת מזגן נקי צברה ניסיון רב במתן השירות הספציפי הזה, ולכן אנחנו יכולים להתחייב לסילוק כל סוגי הלכלוכים מכל דגמי המזגנים הרצפתיים.

 

ניקוי וחיטוי מזגנים רצפתיים בפריסה ארצית

במחיר הזול במדינה

שיפת יחידה חיצונית, צינור ניקוז, סוללה ומסננים

הסרת עובש וריח רע מהמזגן עם חומרים בטוחים

ניקוי מזגן רצפתי ישן לשיפור הביצועיים

 

להזמנת השירות להיום חייגו:

053-353-4754

 

ניקוי מזגן רצפתי

 

למה כדאי לנקות מזגן רצפתי ישן במקום לרכוש מזגן חדש?

רוב המזגנים הרצפתיים ישנים יחסית, מפני שבשני העשורים האחרונים בדרך כלל ישנה העדפה למזגנים עיליים. יחד עם זאת, גם למזגן רצפתי יש לא מעט יתרונות. הסוג הזה של המזגנים נחשב לאמין, ולכן גם אם יש מזגן רצפתי ישן, חבל כמובן להחליף אותו. למעשה, ניקוי מקצועי של מזגן רצפתי ישן יאפשר לו להביא לידי ביטוי את כל היכולות והביצועים שלו יהיו טובים מאוד.

אם המזגן לא רק ישן אלא גם מלוכלך מאוד, ואם הוא לא עבר ניקוי מקצועי בעבר, סביר להניח שהוא אכן מלוכלך מאוד, חשוב להפקיד את המשימה בידיים מקצועיות במיוחד. אנחנו בחברת מזגן נקי יודעים להתמודד בהצלחה גם עם המזגנים המלוכלכים ביותר.

 

אילו רכיבים מנקים במזגן רצפתי?

מזגן רצפתי הוא מזגן מפוצל: יש יחידה אחת חיצונית, ויחידה אחת פנימית. היחידה הפנימית שהיא המאייד מוצבת סמוך לרצפה. ניקוי המזגן הרצפתי כולל התייחסות לכל המרכיבים שלו, כדי להעלים את כל הלכלוך שהצטבר:

1. יחידה חיצונית – מהיחידה החיצונית מסולק בעיקר אבק וגם עלים, זרדים או לכלוך אחר שעלול לחדור ליחידה החיצונית.

2. צינור הניקוז – בצינור הניקוז עלול להתפתח עובש עקב נוכחות של מים. במקרה כזה חובה לבצע חיטוי יסודי, מפני שעובש הוא מפגע בריאותי חמור. כמו כן מנקים מתעלת הניקוז אדים שומניים שונים.

3. סוללה – המאייד כולל סוללה שעלולה להוות גם היא מקור להתפתחות עובש. בנוסף, מצטבר בחלק הזה של המזגן הרצפתי אבק.

4. מסננים – המסננים נועדו כמובן לסנן כניסת חומרים בלתי רצויים פנימה למזגן. בהתאם ניתן למצוא עליהם גם אבק וגם לכלוך כמו שערות של בעלי חיים, אבקנים ועוד.

 

ניקוי מזגנים רצפתיים – עשה ואל תעשה

עשה אל תעשה
שמעת רעש חריג? זה הזמן להזמין ניקוי מקצועי מפני שבמקרים רבים הגורם לרעש הוא לכלוכים בתוך המכשיר החשמלי יש להימנע משימוש באקונומיקה או מסיר שומנים, מפני שהכימיקלים המזיקים יתפזרו אחר כך בחלל החדר כשמפעילים את המזגן
ניתן לשטוף את הפילטרים גם בלי חברה מקצועית. חשוב להקפיד על ייבוש מלא לפני ההרכבה מחדש אסור לבצע פעולת ניקוי במזגן, כולל של המסננים, לפני שהוא מנותק מהחשמל
כדאי להקפיד על ניקוי מקצועי של המזגן הרצפתי בתדירות התאימה לסוג המזגן ולמיקום שלו, וכך להבטיח אוויר נקי באמת בחדר יש להימנע משימוש בשואב אבק, מפני שהוא עלול לפגוע בלרכיבים רגישים במזגן. בנוסף הוא לא באמת מצליח להגיע לכל האבק בכל חלקי המזגן

 

איך מנקים מזגן רצפתי?

* ניקוי בקיטור חםניקוי מזגן באמצעות קיטור זו דרך מומלצת לניקוי החלקים הפנימיים בזכות השילוב של האדים ושל הטמפרטורה הגבוהה.

* שטיפה במים – חלקים שאפשר לפרק מהמזגן ניתן לשטוף במים בטמפרטורת החדר.

* ניקוי עם חומרי חיטוי ייעודיים – בכל חלק של המזגן שיש בו עובש.

* הסרת שומנים – את הסלילים חשוב לנקות עם חומרי ניקוי שמצליחים לטפל בשומנים, מבלי לפגוע ברכיב עצמו.

 

כל כמה זמן מנקים מזגן רצפתי?

√ פעם או פעמיים בשנה – באופן עקרוני התדירות המומלצת לניקוי מזגן רצפתי היא אחת ל-6 עד 12 חודשים.

√ מקומות עם חשיפה מוגברת לאבק ופיח – כשהמזגן נמצא במקום שחשוף ללכלוך יותר מהרגיל, כדאי להגביר קצת את התדירות ולמשל לנקות אותו אחת ל-4 חודשים עד חצי שנה.

√ כשיש ריח רע מהמזגן – במקרה כזה אין טעם לחכות. כדאי לזכור שריח רע מעיד על נוכחות של בקטריות או פטריות בתוך המזגן, וחבל לסבול כשאפשר לטפל בבעיה במהירות ובמחיר זול.

 

כמה עולה ניקוי מזגן רצפתי?

מחיר ניקוי מזגן רצפתי נקבע בהתאם לסוג הספציפי של המזגן ולהיקף הלכלוך שיש בו. טיפול בעובש במזגן מייקר מעט את הפעולה. ברוב המקרים העלות מתחילה ב-350 ש"ח בלבד, כולל במקרים של מזגנים רצפתיים ישנים.

 

כמה זמן נמשך הניקוי של מזגן רצפתי?

בדרך כלל ניקוי של מזגן רצפתי נמשך בין שעה לשעתיים. אם עבר הרבה זמן מאז הפעם הקודמת שבוצע ניקוי מקצועי, או כשמדובר על מזגן ישן שלא טופל באופן מקצועי בעבר, ייתכן שיידרש פרק זמן מעט ארוך יותר. בכל מקרה אתם יכולים להימצא בדירה בזמן הניקיון של המזגן, כך שאין הפרעה לשגרה הרגילה.